Rekord! Weź aż 650zł od Citi za sprawdzenie ich bezpłatnego konta osobistego
Tego jeszcze nie było! Wysokość bonusu w nowej promocji Citi wbił mnie w ziemię. Oczywiście zdarza się, że banki podwyższają kwoty bonusu, ale rzadko jest to aż tak duża różnica, jak tutaj.
Aktualizacja 29.08.2022: Bank szaleje w najlepsze! Teraz do tego największego bonusu Bezcenne Chwile dorzucają 150 zł w punktach, które wymienisz na atrakcyjne bony! Razem w tej edycji możesz zgarnąć aż 650 zł!
Dotychczas bank ten dawał 270zł za spełnienie dokładnie tych samych warunków, co w obecnej promocji. Różnica jest taka, że dziś bank za to da Ci aż 450zł. A dodatkowo dostaniesz z Bezcennych Chwil 200zł w punktach.
Wiem, że inflacja z cenami zrobiła swoje, ale jednak myślę, że taka podwyżka bonusu będzie dla każdego zdecydowanie odczuwalna.
To najwyższy bonus w gotówce oferowany dotychczas przez Citi. Warto się pośpieszyć, bo takich kont promocyjnych jest tylko 3000.
A tak serio serio – wszystkie warunki tej promocji jesteś w stanie wykonać w 5 minut i ani sekundy dłużej. To jedna z najłatwiejszych promocji, które ostatnio opisuję.

Jakby tego było mało, konto jest całkowicie i bezwarunkowo bezpłatne, więc nie musisz się martwić żadnymi opłatami. Po prostu zakładasz konto za 0 zł i możesz dodatkowo zyskać 660 zł w gotówce.
Kto może skorzystać z tej promocji?
Promocja trwa do 30 września 2022 roku, do godz. 23:59 lub do wyczerpania limitu 3000 kont. Jeśli strona rejestracji wciąż działa – to znaczy, że promocja jest aktywna:
Jeśli jesteś osobą pełnoletnią, a od 31 grudnia 2020 roku nie byłeś posiadaczem ani współposiadaczem konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku, to możesz wziąć udział w tej promocji.
Teoretycznie regulamin nie każe zakładać konta z kartą, niemniej jest ona całkowicie bezpłatna i będzie potrzebna podczas spełniania warunków promocji.
Koniecznie wybierz kartę Mastercard, ponieważ tylko wtedy będziesz mógł skorzystać z wszystkich promocji, wraz z programem lojalnościowym karty Mastercard Bezcenne Chwile.
A oto co należy zrobić, aby zgarnąć wszystkie bonusy:
Nagroda #1 – 50 zł za „bycie w kontakcie”
Aby otrzymać tę część nagrody, należy podczas wypełniania formularza na tej specjalnej stronie wyrazić zgody na przekazywanie informacji handlowych poprzez: system bankowości elektronicznej, sms, e-mail, powiadomienia w aplikacjach oraz telefonicznie.
Jeśli zależy Ci na spokoju, to po prostu możesz pominąć zgody rezygnując z tego pierwszego bonusu, choć moje doświadczenie pokazuje, że banki wcale nie są jakoś szczególnie uciążliwe, jeśli chodzi o ilość telefonów z ofertami.
Po wykonaniu tych kroków, pieniądze zostaną Ci przesłane na konto najpóźniej do ostatniego dnia roboczego w miesiącu następującym po miesiącu, w którym otworzyłeś konto.
Nagroda #2 – 150 zł za aktywność
Do końca pierwszego miesiąca następującego po miesiącu, w którym otworzyłeś konto:
- wykonaj min. 3 transakcji BLIK na łączną kwotę 300zł – mogą to być płatności w sklepach lub internecie. Zaliczane są również przelewy na telefon BLIK, więc najłatwiej będzie przesłać pieniądze do kogoś znajomego, kto korzysta z tej funkcji.
Bonus zostanie Ci przelany najpóźniej do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu, w którym otwarto konto.
Nagroda #3 – 150 zł za wynagrodzenie lub transakcje walutowe
Do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu, w którym otworzyłeś konto:
- zapewnij wpływ tytułem wynagrodzenia w wysokości min. 2000 zł
LUB
- wykonaj za pośrednictwem modułu Citi Kantor (w bankowości elektronicznej lub w aplikacji mobilnej Banku) zlecenia walutowe na łączną kwotę 2 000 PLN lub jej równowartość w innej walucie
Jako wynagrodzenie bank rozumie: wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę, kontraktów, umów o dzieło, emerytury, renty, stypendium oraz świadczenia z programu 500 plus i podobnych. Liczy się łączna wartość wszystkich wpływów. Regulamin mówi również o tym, że nie może to być przelew z konta indywidualnego w Citibanku ani z Twojego konta w innym banku.
Jeśli nie chcesz zmieniać u pracodawcy numeru konta to skorzystaj z wyklikania w panelu bankowości internetowej opcji przewalutowania – tak jak jeden z naszych czytelników.

Oczywiście należy pamiętać, by całość transakcji po przewalutowaniach i prowizji wynosiła równowartość min. 2000 zł obrotu. Najlepiej wymienić trochę ponad 1000zł (np. 1100zł), aby mieć pewność, że na pewno przekroczymy to wymagane 2000zł.
Warto też, aby po przewalutowaniach dodać te dwie transakcje do siebie i sprawdzić, czy na 100% osiągnęliście wymagany limit.
Jeśli wolisz dokładną instrukcję krok, po kroku w jaki sposób wykonać przewalutowanie, to opisujemy to w tym artykule:
Tylko pamiętaj o jednej ważnej zasadzie: wymieniaj waluty w tygodniu, a nie w weekend, ponieważ spread się różni diametralnie. W tygodniu przewalutowanie będzie kosztować Cię kilka złotych, a w weekend zje Ci większość premii, bo zabierze Ci ok 80 złotych.
Tym sposobem, uwiniesz się z tym krokiem w kilka minut, a 150zł premii z nawiązką pokryje ewentualne koszty.
Bonus za ten krok zostanie Ci przelany najpóźniej do końca trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym otwarto konto.
Nagroda #4 – 100 zł za sumienność
Jeśli spełnisz wszystkie warunki dla nagród #2 i #3 to bank przeleje Ci dodatkowo jeszcze 100 zł. To taka nagroda dla najwytrwalszych uczestników promocji 🙂
Ten bonus otrzymasz wraz z poprzednią premią do końca trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym otworzyłeś konto.
Podpowiedź: W przeciwieństwie do innych promocji, tutaj bank nie wyznacza konkretnego miesiąca, w którym należy wykonać aktywność. Regulamin mówi np. „do końca trzeciego miesiąca” – a to oznacza, że wszystkie warunki promocji możesz zrobić od razu w pierwszym tygodniu po otwarciu konta i nie zawracać sobie nimi głowy w kolejnych miesiącach.
Nagroda #5 – 100 zł w punktach z Bezcennych Chwil

W tej części promocji udział mogą wziąć wszyscy posiadacze karty Mastercard wydanej przez Citi Handlowy.
Nagrodą w promocji jest 5000 punktów, które możesz wymienić w katalogu nagród na bony o wartości 50zł. Wybór jest szeroki, bo znajdziesz tam takich partnerów jak Carrefour, RTV EURO AGD czy Circle K.
Warto się pośpieszyć, bo ilość pakietów jest ograniczona. Organizator przewidział 8920 nagród. Z naszego doświadczenia wiemy, że mimo, iż ilość ta jest stosunkowo duża, pula nagród potrafi się skończyć przed czasem. Na szczęście na 7 dni przed szacowanym wyczerpaniem nagród na stronie Bezcennych Chwil podana zostanie informacja o szacowanym terminie wyczerpania puli nagród.
Każdy uczestnik może zgarnąć maksymalnie dwie takie nagrody.
Aby otrzymać promocyjne punkty należy najpóźniej do 30.09.2022r:
- zarejestrować kartę w Programie Bezcenne Chwile na stronie banku (zrób to jak najszybciej, bo bank zastrzega sobie prawo do przetwarzania wniosku do 5 dni, jednak zawsze dzieje się to szybciej)
- wykonać płatność na co najmniej 100 zł (za jednym razem) w jednym z tych sklepów:
- Empik
- SMYK
- RTV EURO AGD
- Intersport
Możesz zrobić zakupy w sklepie stacjonarnym lub internetowym, ale ważne, by była to jedna płatność na co najmniej 100zł. Nie możesz więc zrobić dwóch płatności na kwotę np. 35zł oraz 65zł.
Jeśli zechcesz zgarnąć dwa pakiety punktów, to płatności musisz wykonać u dwóch różnych partnerów. Oznacza to, że, aby zdobyć 2×5000 punktów, musisz zrobić zakupy np. w Intersporcie oraz Empiku.
Nagrodę otrzymasz do 31 dni licząc od dnia spełnienia warunków. Przyznane punkty będą na Ciebie czekać przez 2 miesiące po zalogowaniu się do konta na stronie Bezcennych Chwil. Ważne, by o tym pamiętać, bo po tym czasie punkty przepadną.
Nagroda #6 – dodatkowe 100 zł w powitalnych punktach z Bezcennych Chwil
Okazało się, że promocje z Bezcennych Chwil mogą się łączyć. A co za tym idzie, możesz zgarnąć nagrodę z punktu #5 oraz 8000 powitalnych punktów o wartości kolejnych 100 zł.
Dotyczy to osób, które zarejestrowały swoją kartę nie wcześniej niż 29.08.2022. Czas na rejestrację jest do 9.10.2022. W tym wypadku wymagania są o wiele prostsze.
Wystarczy, że w ciągu 30 dni od rejestracji wykonasz płatności kartą na łączną kwotę min. 50 zł.
Organizator przewidział 30 670 takich nagród. Punkty zostaną Ci przyznane najpóźniej 45 dni od dnia spełnienia warunku promocji. Będą na Ciebie czekać przez 2 miesiące od przyznania, po zalogowaniu się do konta na stronie Bezcennych Chwil. Ważne, by o tym pamiętać, bo po tym czasie punkty przepadną.
Ułatw sobie życie, pobierz ściągę z promocji:

Poniżej znajdziesz link do pliku PDF z listą kroków do odhaczenia w tej promocji. Dzięki takiej ściągawce, nie zapomnisz o nawet najmniejszym szczególe i ułatwisz sobie zdobycie bonusu. Ściąga najlepiej służy wydrukowana i trzymana pod ręką w widocznym miejscu.
Nie miałem wyboru karty.
Napiszecie jak ogarnąć transakcje w kantorze walutowym? Jak założyć, za ile kupić, jak sprzedać, za ile itd?
Po prostu zakładasz konto walutowe w walucie, która Ci najbardziej odpowiada, a następnie na głównym ekranie masz przycisk „Przejdź do kantoru walut”. Wymieniasz tak, by suma dała Ci 2000zł. Jeśli chcesz pozostawić sobie kwotę w innej walucie (np. euro na wakacje), to wymień tak, by mieć 450 euro, żeby mieć trochę więcej niż 2000 zł w przeliczeniu. A jeśli chcesz wrócić na PLN, to możesz wrzucić ok 1100 zł, przemienić na euro, a następnie z powrotem wrzucić na PLN. Nie dam Ci konkretnych wyliczeń, bo kurs się zmienia, a po drugie nie wiem jaka waluta Cię interesuje, ale jak się będziesz kierować powyższymi wskazówkami to na pewno sobie to dobrze obliczysz 🙂
Witam! Skorzystałem z Waszego linku do otwarcia konta. Z niewiadomych mi powodów system nie przepuścił zdjęć dowodu (niby zła jakość zdjęć) i poinformowano mnie o zawarciu umowy z wykorzystaniem kuriera. Czy ta forma podlega promocji? Prześledziłem regulamin i nigdzie nie ma o tym ani słowa a ja nie wiem czy kurier zalicza się do aktywacji zdalnej ( ma być w ciągu 5 dni). Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Cześć Tak tak, najważniejsze jest by użyć promocyjnego linka. Tam w drugim kroku po rejestracji tak naprawdę masz wybór między selfie i kurierem. Z tym, że dziwne że z automatu zmienili Ci na kuriera. Ja też akurat miałam ostatnio takie problemy, ale po prostu nie przyjęli wniosku i musiałam od nowa wypisywać już z nastawieniem na kuriera. Ale generalnie powinno być ok. Najlepiej jak podpiszesz umowę to zadzwoń i dopytaj Ci widzą Cię w promocji. Ale to już tak totalnie asekuracyjnie 🙂
Cześć. Nie, nie – to nie było z automatu tylko po kilkukrotnych poprawkach w zdjęciach dowodu napisano że proponują wersję z kurierem, przesłałem ten sam dowód i… przyjęli więc to wina moim zdaniem ich systemu. W każdym razie nie anulowałem coby nie zaprzepaścić szansy i zgodziłem się na opcję kurierską – mam jltylko nadzieję, że uznają to za poprawną rejestrację, gdyż w załączonym wyżej regulaminie nie ma ani słowem o kurierze. I to budzi mój niepokój.
Wiesz co, jest jedna rzecz, która pozwoli Ci się upewnić czy bierzesz udział w promocji: w dokumentach przywiezionych przez kuriera musi być regulamin promocji. Zobacz, czy taki dokument masz. Jeśli nie, to wtedy koniecznie zadzwoń do Citi po wizycie kuriera i zapytaj, jak Cię widzą w systemie. Możesz też zadzwonić jeszcze przed wizytą kuriera upewnić się, że w zestawie będzie rzeczony regulamin.
Rozumiem. I dziękuję za podpowiedź, choć nie ukrywam, iż w dniu wypełniania wniosku próbowałem do nich dryndnąć, ale pracują do 21:00. W poniedziałek się tym zajmę. Wszak w Waszej ściągawce jest info o tym regulaminie (że m.in. trzeba go podpisać przy kurierze), więc myślę, że tak się powinno stać. Zobaczymy. Ale gorszy cyrk jest z BNP – dopiero dziś, po 4-ech dniach mi zatwierdzili wniosek zadając przez telefon jedno pytanie (czy piastuję eksponowane stanowisko), 3x dzwoniłem by doprosić się linka z kontynuacją wniosku, po czym strona nie działa (kręci się kółeczko i ciągle ta sama plansza o przygotowaniu danych mojego wniosku). Domyślam się, że celowo wstrzymują, bo plan sierpniowy gotowy i chcą mnie dać na wrzesień – a ja im tłukłem, że chcę nadać pin jeszcze w sierpniu. Zwykłe chamstwo!
O rany, to naprawdę nieciekawe przygody. A w której promocji BNP bierzesz udział? Bo w ostatnich dniach były dwie dostępne.
MEGA OKAZJA. Do teraz kółeczko się kręci i nic 😂
No niestety potwierdzamy, że z założeniem online mogą być problemy. Najlepiej będzie wybrać opcję podpisania umowy kurierem. I zerknij jutro na zaktualizowany tekst, bo będzie prócz tych 450zł jeszcze dodatkowe 100 zł do zgarnięcia w bonie!
Ale w jakiej ofercie? BNP, czy Citi? Bo do BNP napisałem soczystego maila, że mam ich w nosie i żądam potwierdzenia komisyjnego usunięcia moich danych z systemu – zarówno tego z wnioskiem, jak i z promocji MEGA OKAZJA. A z City kurier przywozi jutro (wtorek) dokumenty – dziś dzwoniłem do nich i się dowiedziałem, że jeśli kurier nie będzie miał w dokumentach Regulaminu „Do 450 zł z Citibankiem”, to mam po podpisaniu umowy i założenia CityPortalu wejść na swoje konto, odszukać regulamin i podpisać zdalnie – możecie to sprawdzić, czy nie kłamali?
hej, pisałam o Citi. Dopytaliśmy dziś, co w sytuacji, gdy ma się problemy techniczne ze założeniem konta online i potwierdzono nam, że wtedy można wybrać opcję kuriera i nadal bierze się udział w promocji. Zasugerowali jeszcze, tak dla pewności by zrobić taką rzecz po otwarciu konta: „Warto też od razu zgłosić fakt tego, że wzięło się udział w ofercie, ale ze względu na problemy związane z weryfikacją trzeba było dokończyć proces w inny sposób. Można to zrobić np. w serwisie Citibank Online (zakładka Kontakt -> Napisz nową wiadomość, w prawym, górnym rogu ekranu). Dzięki temu będziemy mieli możliwość zweryfikowania i zaznaczenia tego w systemie.” Co do Twojego pytania o podpisanie regulaminu, to weryfikują i dadzą znać na czacie.
hej, faktycznie tak jest – kurier dziś dostarczył mi pakiet dokumentów, w tym regulamin rzeczonej promocji 🙂
Pytanie, czy aby na pewno jest tak, jak piszecie w analizie promocji, że nie trzeba czekać na konkretny miesiąc, tylko można załatwić sprawę szybko (w ciągu kilku dni) i oczekiwać na przekazanie bonusów?
Przejrzałem raz jeszcze cały dostarczony mi regulamin w wersji drukowanej i nigdzie nie ma info, że nie trzeba czekać do września, października, listopada – faktycznie jest wszędzie „do”. Kto mógłby to potwierdzić?
Ja sama niedawno brałam udział w promocji CIti (niestety wtedy był to bonus 270 zł, ale kto to wiedział, że teraz tak poszaleją ;)) i wykonałam wszystkie warunki praktycznie od razu. Wszystkie bonusy do mnie trafiły, tak jak miały 🙂
To dobra wiadomość, oby i w moim przypadku tak było – właśnie dziś dostałem kartę, ale nie można zarejestrować konta w internecie, bo nie dostałem jeszcze sms/e-mail z potwierdzeniem. Bo to chyba tylko o to chodzi? Ani nr konta ani nr karty system/aplikacja mobilna nie rozpoznaje 🤔
Hmm.. No teoretycznie może tak być, że potrzebują takiego dzisiejszego dnia na aktywowanie konta po podpisaniu umowy przez kuriera wczoraj (bo z tego, co pamiętam, to kurier był u Ciebie wczoraj), natomiast jak jutro dalej nie będziesz w stanie się zalogować, to jednak zadzwoniłabym na infolinię z pytaniem. Ja akurat jak otwierałam w Citi, to zalogowałam się pierwszy raz chyba po tygodniu od podpisania umowy i wtedy wszystko zadziałało, ale ogólnie taki stan „zawieszenia” nie powinien trwać dłużej niż dzień.
Dziękuję za informacje! Dzwoniłem dziś i mówili, że do 3 dni roboczych mają czas na odblokowanie dostępu do mojego konta – także trzeba czekać. Dam znać jak się otworzy 🙂
O widzisz, aż 3. Ale myślę, że to jednak będzie szybciej 🙂 To czekamy na informację 🙂
Hej Basiu! Chyba znów masz rację 😉 Co prawda żaden mail/SMS nie przyszedł z info, że mam już aktywne konto, ale zarówno w aplikacji, jak i w panelu na stronie mogę dokonywać zmian na rachunku i karcie, tzn. zmieniać limity, ustawienia BLIK itp. Mało tego, mogłem już nadać PIN do karty – czy to znaczy Twoim zdaniem, że bank odblokował mi konto?
I druga sprawa – czy mogłabyś tak na chłopski rozum napisać krok po kroku co należy zrobić i jak, aby wymienić PLN na walutę, aby spełnić jeden z wymogów promocji? Będę wdzięczny 🙂 Pozdrawiam, Krzysiek.
No to myślę, że już uruchomili Twój rachunek w pełni 🙂 Wymiana walut jest naprawdę bardzo intuicyjna. Tylko najpierw musisz otworzyć konto z walutą, którą chcesz wymienić. Jak już je będziesz miał, to kliknij przycisk „Przejdź do Citi Kantor >” na głównej stronie. Tam krok po kroku Cię przeprowadzi system. Wybierasz interesującą Cię parę walutową i potwierdzasz zakup. Ważne, że jeśli chcesz od razu wrócić do PLNów to żeby łącznie kwota wymiany dała 2000zł. No i druga bardzo ważna rzecz: nie kupuj walut w weekend, bo spread jest nawet 10krotnie wyższy i zapłacisz za wymianę 80zł zamiast 8zł.
ok., oby tak było 🙂
Rozumiem, że konto z walutą to tzw. subkonto wg city? Bo takie właśnie otworzyłem 😉
I czy należy wybrać zlecenie walutowe, czy zlecenie walutowe warunkowe?
Walutowe to już teraz od razu, a warunkowe to ustalasz po jakim kursie chcesz wykonać wymianę (i jak ten kurs się spełni, wtedy automatycznie wykona się zlecenie). Także myślę, że raczej na warunkowym Ci teraz nie zależy 🙂
Oczywiście, na takim ad hoc mi zależy najbardziej 🙂
Przelałem dziś na nowe konto 1100 zł – uważasz, że to wystarczy na wymianę w obie strony, by obrót był zgodny z wymaganiem?
I wtedy wchodzę tam gdzie są te pary walut i robię kup EUR a potem w odwrotną stronę, z subkonta kup PLN? czy coś jeszcze trzeba zrobić? Bo na moich kontach podpowiedzi systemu nie ma 🙁
Tak, myślę że wystarczy 😉 Nie miałam na myśli takich typowych podpowiedzi tylko to, że ten system jest bardzo intuicyjny w obsłudze 😉 Ale to dokładnie tak wygląda jak opisałeś. Co do Twojego drugiego pytania: nie ma narzuconej kolejności, możesz więc wykonać wymianę walut dziś (byleby przed weekendem), a resztę w późniejszym czasie. Jak teraz sprawdziłam parę EUR/PLN w Citi, to jest: Sprzedaż: 4,7009, kupno: 4,7318, także jakbyś wymianę zrobił teraz tam i z powrotem to na koncie z powrotem będziesz miał ok. 1093 zl, czyli wymiana będzie Cię kosztować ok 7 zł.
Jeszcze mam Basiu pytanie o kolejność czynności w Citi – czy trzeba najpierw zrobić płatności wrześniowe, aby zacząć sprawy z walutami, czy mogę najpierw jutro kupić i sprzedać EUR a dopiero później zebrać min. 300 w min. 3 przelewach/transakcjach blik?
Na razie nic nie zrobię bo pieniądze gdzieś utknęły! Wykonałem przelew o 20 więc do 11:30 powinny być w Citi – niestety ich nie ma, na moim głównym koncie też zwrotki brak. Zaczynam się denerwować…Tym bardziej że po północy zrobiłem przelew do Millennium i pół h temu się pojawiły. Co to może znaczyć?
Alarm odwołany, kasa weszła po 12:30 🙂
Wymieniłem też waluty – miałem na koncie 1410, teraz mam 1402,12 czyli wyszło, że operacja kosztowała 7,88. Jak mam teraz sprawdzić, czy te min. 2 tyś. zaliczyło? Dodać do siebie 1,100 (sprzedaż) i 1092,12 (kupno), co razem daje 2192,12 obrotu?
No to się cieszę 🙂 Dokładnie tak, dodać te dwie kwoty. Oznacza to, że masz spełniony ten warunek 😉
To świetna wiadomość 😍 zostaje jedynie zrobić blik – w tym niejasnym regulaminie nic nie napisali czy musi to być przelew na telefon do różnych osób czy może być np. 4x do jednej raz po razie żeby wyszło mi 310 zł – tyle mam na koncie vw Citi. Jak uważasz Basiu po lekturze tego dokumentu?
Może być do jednej osoby 🙂
To fantastycznie! Teraz tylko zrobić i czekać na nagrody, bo już wszystko zrobiłem i mogę skupić się na mBank i Millenium 😉
Super <3 Tak trzymać 🙂
Tak jest 👍🏻 Temat Citi zakończony – mam tylko nadzieję, że wszystko zrobiłem dobrze 🙂
Na tę chwilę wrześniowe zadania u pozostałych też ^^
Zatem czekamy na październik i może jakieś nowe zadanie? 🙂
Super 🙂 Też liczymy na kolejne, świetne promocje 😀
Nonto czekamy na nowe wieści 😇
Wpisałem wszystkie dane, następnie przeszło do etapu wideo weryfikacji. Przychodzi kod sms. Wyrażam zgodę na wideo i dostaję komunikat: Niestety podczas zdalnej weryfikacji tożsamości wystąpił błąd.
O co chodzi?
Właśnie mam ten sam problem :/
Marto, tak samo jak u Leszka – sugerujemy, żeby wybrać opcję kuriera, która pozwala założyć konto bez problemów, a nadal bierzesz udział w promocji. I również koniecznie sprawdź jutro aktualizację tekstu, żeby zgarnąć jeszcze dodatkowe 100 zł w bonie 🙂
Hej Marto, tutaj zasugerujemy tak samo jak u Leszka po rozmowie z Citi sugerujemy wybrać kuriera oraz podążać za ich wskazówką: „Warto też od razu zgłosić fakt tego, że wzięło się udział w ofercie, ale ze względu na problemy związane z weryfikacją trzeba było dokończyć proces w inny sposób. Można to zrobić np. w serwisie Citibank Online (zakładka Kontakt -> Napisz nową wiadomość, w prawym, górnym rogu ekranu). Dzięki temu będziemy mieli możliwość zweryfikowania i zaznaczenia tego w systemie.”
Hej, dzięki za informację. Będziemy się dowiadywać, bo faktycznie coś musiało się technicznie wysypać. Damy znać jak będziemy wiedzieć coś więcej!
Cześć Leszku, faktycznie mogą być problemy z założeniem całkowicie online. Sugerujemy, żeby wybrać opcję kuriera, która pozwala założyć konto bez problemów, a nadal bierzesz udział w promocji. I koniecznie sprawdź jutro aktualizację tekstu, bo będzie jeszcze dodatkowe 100 zł w bonie do zgarnięcia!
Hej, dopytaliśmy w Citi, co w sytuacji, gdy ma się problemy techniczne ze założeniem konta online i potwierdzono nam, że wtedy można wybrać opcję kuriera i nadal bierze się udział w promocji. Zasugerowali jeszcze, tak dla pewności by zrobić taką rzecz po otwarciu konta: „Warto też od razu zgłosić fakt tego, że wzięło się udział w ofercie, ale ze względu na problemy związane z weryfikacją trzeba było dokończyć proces w inny sposób. Można to zrobić np. w serwisie Citibank Online (zakładka Kontakt -> Napisz nową wiadomość, w prawym, górnym rogu ekranu). Dzięki temu będziemy mieli możliwość zweryfikowania i zaznaczenia tego w systemie.”
Hej, w dniu dzisiejszym złożyłem wniosek o konto, oraz wybrałem opcje podpisania umowy przy kurierze. Zastanawia mnie jedno, w pliku pdf widze zapis „DO 31 SIERPNIA:
⬜ otwórz konto promocyjne wyrażając wszystkie zgody marketingowe
⬜ do 10 dni od otwarcia konta podpisz regulamin promocji (elektronicznie lub przy kurierze)”
Czyli jeśli kurier nie dotrze do mnie do jutra, nie spełniam warunku podpisania regulaminu promocji?
Otworzyłeś PDFa dla konto otwartych w sierpniu, a jeśli otworzysz konto we wrześniu, to wtedy tym drugim PDFem się sugeruj
Witam. Jak już odbiorę nagrody może zamknąć konto beż żadnych konsekwencji ?
Dokładnie tak 🙂
Mam już kartę Mastercard w programie Bezcenne Chwile z Alior Banku. Czy mogę skorzystać z możliwości zdobycia 100zł w punktach poprzez następną kartę, tym razem w Citi Banku? Pytam, bo mam problem z zarejestrowaniem nowej karty z Citi, przenosi mnie ja stronę w citi, gdzie mam pobrać dwa dokumenty i podpisać dwa oświadczenia, ale one nie są widoczne – wyrażam zgodę guzikiem, ale nie ma oświadczeń do zaznaczenia, dokumentów do pobrania…
Konkretnie na stronie Bezcennych Chwil jest komunikat:
Akcja promocyjna trwa od 29.08 do 9.10.2022 r. lub do wyczerpania puli środków na cel akcji i dotyczy nowych kart rejestrowanych w programie. Oznacza to każdą pierwszą kartę nowego użytkownika programu albo kartę innej instytucji finansowej niż zarejestrowana dotychczas w przypadku obecnych użytkowników programu. Warunkiem jest wydanie tą kartą sumy 50 zł w terminie 30 dni od momentu jej rejestracji. Nagrodą w promocji jest 8 000 pkt, które stanowią równowartość 2 voucherów o wartości 50 zł do odebrania u partnerów programu w katalogu nagród.
Jednak podczas próby rejestracji nowej karty jest komunikat:
Ważne! Aby zarejestrować się w programie, musisz wykonać następujące kroki:
KROK 1 – pobierz oba dokumenty PDF w formularzu, KROK 2 – Zaznacz pierwsze
4 oświadczenia w formularzu.Jeżeli nie widzisz formularza kliknij w zakładkę
„Priceless Specials Rejestracja”.
Jest zakładka CitiSpecials i ona ma po prawej na górze dwie opcje – logowanie do banku i logowanie do Bezcennych Chwil. Żadna z opcji nie rozwiązuje kwestii, bo logowanie do banku powoduje komunikat o dokumentach PDF i oświadczeniach, logowanie do Bezcennych Chwil – widzę poprzednią kartę z Aliora i strona każe się wylogować i zarejestrować w innej instytucji (Citi bank) inną kartę i prowadzi mnie znów na stronę do rejestracji poprzez logowanie do banku Citi – i znów komunikat o dokumentach PDF i oświadczeniach.
Kręcę się w koło Macieju…
Konto w Citi mam od 30.08 (dwóch dni), karta jest aktywowana przez aplikację mobilną, mam pełny numer karty i kod CVV2.
Próbowałam przez dwie przeglądarki i dalej to samo.
Cześć Mariola, ja też miałam początkowo problem z zarejestrowaniem karty w Citi. Napisałam do Citi wiadomość z bankowości elektronicznej z prośbą o pomoc. Chyba nawet w ten sam dzień mi odpisali i za ich wskazówkami udało mi się kartę zarejestrować. Kojarzę też że od momentu zatwierdzenia tych oświadczeń bank ma kilka dni na ich przetworzenie i dopiero wtedy będziesz w stanie zalogować się do Bezcennych Chwil, ale warto do nich napisać i się upewnić.
Cześć, podepnę się. Założyłem konto w promocji i zarejestrowałem kartę City w Bezcennych Chwilach (nie bezpośrednio przez stronę BCh, lecz przez stronę City, gdyż inaczej się nie da). Obecnie dostępne są dwie promocje w Bezcennych Chwilach; jedna tylko dla klientów City, 10 000 punktów za płatności u partnerów oraz dla wszystkich banków, tj. 8 000 punktów za płatności w dowolnym punkcie. Chcę wziąć udział jedynie w tej promocji na 8000 punktów, czy jeśli wykonam płatności na 50 zł w dowolnych punktach, to czy te punkty zostaną automatycznie przyznane, czy musze robić coś jeszcze?
Wystarczy, że spełnisz warunek płatności na 50zł 🙂 Nie trzeba dodatkowo nigdzie się rejestrować w konkretnej promocji Bezcennych Chwil. Ważne by zarejestrować kartę w okresie promocji i spełnić warunki według wytycznych.
Witam, czy przelew z tytułu wynagrodzenia musi pochodzić od pracodawcy czy może być to przelew z innego banku i w tytule wynagrodzenie?
Pozdrawiam
Regulamin tego nie zabrania, ale też nie wskazuje takiej opcji. Regulamin mówi o tym, że nie może to być przelew z konta indywidualnego w Citibanku ani z Twojego konta w innym banku. Więc w teorii nie mówi nic o indywidualnych kontach innych osób w innych bankach. Natomiast my sugerujemy dla pewności ten drugi sposób. Ale spróbować możesz, tylko my go nie gwarantujemy.
Dzień dobry, mam taki problem. W jaki sposób mogę zaakceptować ten regulamin w ciągu 10 dni? Przeszłam chyba wszystkie możliwe zakładki po zalogowaniu do bankowości internetowej i nie mam żadnego dokumentu do potwierdzenia/podpisania elektronicznie? Czy mam zadzwonić na infolinię? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Katarzyno, to zależy jak zakładałaś konto. Jeśli udało się przez opcję selfie, to regulamin się podpisuje automatycznie z innymi dokumentami. Jeśli nie udało się przez selfie z powodu problemów technicznych, to kurier powinien mieć regulamin ze sobą. Generalnie jeśli chciałabyś się upewnić, to najlepiej jest napisać wiadomość po zalogowaniu się do swojego konta i zapytać czy widzą u Ciebie podpisany regulamin promocji. Jak odpiszą, to będziesz miała też podkładkę od razu na zaś:)