Super łatwa promocja dla obecnych klientów banku Millennium – zgarnij 50zł za płatności BLIKiem
Jeśli nas obserwujesz i bierzesz udział w promocjach bankowych, to zapewne wiesz, jak rzadko zdarza się sytuacja, w której opisujemy promocje dla obecnych klientów banków. Prawda jest taka, że praktycznie 99% promocji dotyczy nowych klientów, którzy muszą spełniać określone warunki karencji.
Jednak nie dziś i nie w tej promocji! Promocja zorganizowana przez Bank Millennium dotyczy bowiem osób, które już posiadają konto w Banku Millennium.
Nagrodą w tej promocji jest 50zł, które dostaniesz przelewem na swoje konto. Aby je otrzymać musisz spełnić następujące warunki:
- masz ukończone 18 lat
- w okresie od 25.08.2023 r. do 25.09.2023 r. nie płaciłeś BLIKiem zbliżeniowo w sklepie
- posiadasz telefon z systemem Android z zainstalowaną aplikacją mobilną banku
- najpóźniej do 26 października zapłacisz w sklepie min. 5 razy BLIKiem zbliżeniowym na dowolną kwotę
Ilość nagród jest ograniczona do pierwszych 8602 klientów, którzy spełnią warunki udziału w promocji, więc nie warto odkładać tego na ostatnią chwilę.
Ostatnie podrygi dobrej pogody mogą pomóc w wyjściu z domu i spełnieniu warunków – być może nawet teraz spacer do sklepu będzie przyjemnością!
Możesz kupić kilka drobiazgów osobno nawet na łączną kwotę 5zł, a za to dodatkowe 50zł wpadnie do Twojego portfela. Nagrodę otrzymasz najpóźniej do 26 listopada przelewem na swoje konto.
Także nie zwlekaj, tylko leć spełniać warunki!
Co to jest „blik zbliżeniowy” ???
To jedna z opcji BLIKa 🙂 Wchodząc w aplikację przechodzisz na „Płatności”, następnie „Płatności BLIK” i klikasz w „Płatności zbliżeniowe BLIK” żeby je aktywować. Następnie kupując coś w sklepie przykładasz telefon do terminala i płacisz.
Nie ma czegoś takiego jak płatność zbliżeniowa blik w ustawieniach blik. Przynajmniej na Iphonie. Lipa a nie promocja.
Proszę czytać ze zrozumieniem – trzeci punkt wymagań to posiadanie telefonu z androidem – opcja ta jest niedostępna na urządzeniach Apple ze względu na brak możliwości zmiany domyślnej opcji płatności na nich. To nie wina banku, ani tym bardziej twórcy artykułu.
Na iPhonie nie ma, bo jednym z warunków jest telefon z Androidem.
Wszystko było pięknie do momentu – Płatności blik następnego kroku już nie zrobię bo nie mam takiej zakładki 😐 można to jakoś inaczej aktywować?
Bo nie posiadasz tel z NFC
Więc raczej nie skorzystasz z tej promocji.
U mnie tak samo
Hmm.. jedyne co jeszcze mi przychodzi do głowy to to, że może trzeba mieć numer telefonu zarejestrowany na BLIK w Millennium. Możesz to sprawdzić, a jeśli masz, to spytałabym na infolinii o inny sposób lub o to, dlaczego tego nie widzisz.
Bo tel musi posiadać NFC
Mój akurat tego nie posiada,ale u męża bez problemu uruchomiłam.
O, masz rację. Może to być jeszcze kwestia braku NFC w telefonie. Dzięki za podpowiedź.