Oto promocja dla obecnych klientów banku Santander, którzy mają dziecko lub dzieci w wieku od 7 do 17 lat. Warunki są wyjątkowo proste i przyjemnie, więc jeśli jesteś rodzicem i posiadasz konto w tym banku, to dzieli Cię dosłownie kilka kroków od zapewnienia swojemu dziecku dodatkowych 150zł.

Jeśli jednak jeszcze nie masz tam konta, to nic straconego, bo możesz zgarnąć dla siebie dodatkowy bonus w wysokości 800zł zakładając sobie konto i wykonując kilka prostych aktywności. Wszystko dokładnie opisujemy w tym tekście:

Razem możesz zgarnąć 1000zł. Promocje kont dla dzieci wyróżniają się na rynku niesamowicie prostymi warunkami. W promocji kont dla dzieci zazwyczaj wystarczy kilka minut, aby spełnić wszystkie warunki promocji i nie inaczej jest w tym przypadku:

Weź 150zł za każde konto dla dziecka w wieku 7-17 lat

W promocji może wziąć udział każde dziecko w wieku 7-17 lat, które na dzień 12.08.2024 nie miało konta w banku Santander.

Aby otrzymać 150zł wystarczy, że najpóźniej do 30 września wypełnisz formularz promocyjny z tej strony oraz za pośrednictwem Santander Internet lub w oddziale otworzysz dziecku konto z kartą debetową.

Jeśli chcesz otworzyć konto dla dziecka w wieku 13-17 lat w oddziale lub placówce partnerskiej, przyjdź razem z dzieckiem.

Aby otworzyć online konto dla dziecka lub nastolatka, kliknij w swoich usługach Santander internet zakładkę „Oferta banku” i wybierz z menu po lewej stronie pozycję „Konto dla dziecka i nastolatka”.

Po rejestracji wystarczy że zrobisz te dwie rzeczy:

Nagroda w wysokości 150zł zostanie przelana na konto dziecka najpóźniej do 30 listopada 2024r.

Przed zawnioskowaniem sprawdź czy masz aktywny Elektroniczny Kanał Kontaktu oraz zaznaczoną zgodę na kontakt telefoniczny i elektroniczny w celach marketingowych – to warunek otrzymania nagrody

Chcę otworzyć konto z premią dla mojego dziecka w banku Santander

Dodatkowe podpowiedzi:

Jeśli masz jeszcze jakieś ostatnie wątpliwości przed skorzystaniem z promocji, przejrzyj poniższą listę najczęściej zadawanych pytań lub napisz do nas na pytania@banklovers.pl – z radością pomożemy.

1. Czy bank nie zaleje mnie telefonami reklamowymi?

ROZWIŃ

Przyznaję, że to jedna z najczęstszych obiekcji naszych czytelników. Każdy chyba ma jakieś swoje złe doświadczenia z nachalnymi sprzedawcami z callcenter. Jednak te czasy już minęły. Banki nie zaleją Cię masą telefonów. Częściej to będzie jakiś sms lub powiadomienie z aplikacji, które łatwo zignorować. Mam konta w 6 bankach i jakiś konsultant dzwoni do mnie może max. 1 lub 2 razy w miesiącu.

2. Czy jest tutaj jakiś haczyk?

ROZWIŃ

Doskonale rozumiem tę obiekcję. Czasem promocje bankowe sprawiają wrażenie, że to zbyt piękne, aby było prawdziwe. Jednak z pełną odpowiedzialnością odpowiadam – nie ma żadnego haczyka, bo nie może go być. Zabrania tego prawo bankowe, a wszystkie warunki promocji muszą być (i zawsze są) dokładnie sprecyzowane w regulaminie promoacji.

3. Co zrobić, aby nie zapomnieć o warunkach promocji?

ROZWIŃ

Dobrą metodą jest zapisanie warunków promocji od razu na jakąś kartkę, którą będziesz mieć pod ręką. Jeszcze lepszą metodą jest pobranie (i/lub wydrukowanie) naszej ściągi zawierającej listę wszystkich kroków – gotowej do odhaczania. Znajdziesz ją pod koniec każdego naszego opisu promocji.

4. Czy można zamknąć konto po odebraniu premii?

ROZWIŃ

Tak, nie ma tutaj żadnych długoterminowych zobowiązań, ani opłat za zamknięcie konta. Bank liczy, że w czasie promocji, konto spodoba Ci się tak bardzo, że będziesz chciał zostać z nim na dłużej, ale nikt nie może Cię do tego zmusić.

5. Co jeśli zapomnę spełnić, któregoś warunku promocji?

ROZWIŃ

Jeśli już zdarzy Ci się jakiś błąd to zweryfikuj w regulaminie czy dyskwalifikuje Cię to z kolejnych etapów promocji. Bardzo często taki błąd powoduje utratę tylko części premii, a resztę możesz nadal zdobyć wykonując uważnie kolejne kroki.

Dokumenty dotyczące promocji: